.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اظهارات شجاعي و دامادي در جلسه ديروز شورای شهر ساري

شمال نيوز : در جلسه عصر ديروز شوراي اسلامي شهر ساري كه در سالن اجتماعات برگزار شد.سيد رمضان شجاعي و محمد دامادي نمايندگاه مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي مهمانان ويژه اين جلسه بوده اند.

به گزارش شمال نيوز ، سيد رمضان شجاعي نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي در جلسه پيگيري مشكلات مركز مازندران كه در شوراي شهر ساري برگزار شد درخصوص آزادسازي پادگان اين شهر به نشست خود با وزير دفاع اشاره كرد و گفت : آن زمان دستور فرماندهي كل قوا در رابطه با آزادسازي پادگان مقرربود زميني براي جايگزيني آن پيش بيني شود كه سه گزينه پيشنهاد شد ولي هيچكدام با شرايط 80 گانه ارتش مطابق نبود و توافق اوليه شكل نگرفت .
وي افزود : مجلس هم مصوبه اي مبني بر خروج پادگانها ازشهر داد و اكنون بايد پيگيري نمود تا زمينه تملك بر60درصد سهم ارتش از پادگان به هر شكل ممكن فراهم شود .
شجاعي بابيان اينكه بايد زمين تحويلي به ارتش درقيمت قدرالسهم آن لحاظ شود ، گفت : اين فضا بايد به يك مركز تفريحي درحد و اندازه ميدان نقش جهان اصفهان تبديل شود.
اين نماينده مجلس به كمك هاي دولت در ازاد سازي پادگان ساري اشاره كرد و افزود: بايد همه وارد ميدان كار شوندو منابع طبيعي و سازمان گردشگري هم كمك كنند.
وي يادآور شد :زمين پادگان ساري به يك باغ موزه تبديل شود بهترين تصميم ممكن خواهد بود.
نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي در رابطه با روند پيشرفت فرهنگسراي مرحوم كردان گفت : هزينه اين طرح 12 ميليارد برآورد شد كه تاكنون نيمي از آن تامين گرديد و آخرين پرداخت هم سه ميليارد تومان بود كه در نشستي كه با آقاي رحيمي معاون اول رئيس جمهور داشتم تاكيد كرد كه زودتر اين طرح اجرا شودبه نظر مي رسد تا پايان دولت دهم به بهره برداري برسد .
.شجاعي در پايان جسله و در پاسخ به سوالات خبرنگاران پيرامون مساله كاغذ گفت : مجلس براي اقلام وارداتي تعرفه تعيين كرده 6 ماه پيش هزينه تمام شده يك رول كاغذ داخلي با نمونه چيني آن300 هزار تومان اختلاف داشت يعني رول صنايع چوب و كاغذ 900 هزار تومان ولي رول خارجي 600 هزار تومان بود و چون رول چيني كيفيت بهتري دارد مورد اقبال چاپخانه ها قرار گرفت .
وي اضافه كرد : اما ظاهرا تحريم همه جا بد نبوده و در بخش كاغذ موجب شد تا به توليد داخلي اقبال بيشتري صورت گيرد و اكنون صنايع چوب و كاغذ مازندران مشتريان خوبي پيدا كرد كه حتي در نوبت بسر مي برند .
شجاعي تصريح كرد : در حال حاضر انبارهاي ما پر از كاغذ است و قرار شد وزارت خانه هاي آموزش و پرورش و آموزش عالي كاغذ كتاب را ازداخل تامين كنند و همين الان روزنامه هاي ايران ، همشهري و نشريات ديگري مشتري صنايع چوب و كاغذ هستند .
وي در مورد ادغام وزارتخانه هاي بازرگاني و صنعت كه مورد سوال يكي از خبرنگاران بود اظهار داشت : طرح كوچك كردن دولت با مجلس بود اما مصداق ادغام ها را خود دولت تعيين كرد دراين ادغامها خوب بود كه دستگاه هاي ادغامي داراي سنخيت باشند ويا فردي قوي و گردن كلفت در راس آن آنها قرار گيرد .
شجاعي ضعف هاي موجود در بخش هاي بازرگاني و صنعت را پس از ادغام اين دو وزارتخانه تصديق كرد و گفت اين ضعف ها بايد به همت دولت برطرف شود .

در ادامه محمد دامادي نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي كه به منظور شركت در جلسه پيگيري مشكلات مركز مازندران در جلسه علني شوراي شهر حضور پيدا كرد با مشاهده جاي خالي مرحوم بهروش چند بيتي با بغض به ياد آن مرحوم خواند و گفت:بهروش فردي هميشه حامي و شهروند دوست و شهروند نمونه ساروي بود ،ياد و خاطره اين هم نفس را گرامي مي داريم كه همواره مقتدرانه از حقوق شهر دفاع مي كرد و ضمناً ياد و خاطره نمايندگان فقيد ساري در مجلس شهيد قاسمي ،مرحوم دامادي و مرحوم سليم بهرامي را نيز زنده مي كنيم.
وي در ادامه گفت:خدا را شاكرم كه فرصت اين را پيدا كردم در كنار همكارانم قرار گيرم ساري عليرغم مركزيت به اندازه وسعت نام خود رشد نكرده و اين مربوط به فرد يا افراد خاصي نيست اين برمي گردد به اين كه چقدر در حوزه شهري گام برداشتيم.
دامادي تصريح كرد:اگر مي خواهيم پروژه محور باشيم موفق نخواهيم شد حتما بايد برنامه محور باشيم بار ها در همين شورا عرض كردم تا وقتي كه برنامه جامع شهري را تدوين نكنيم به جايي نمي رسيم.
وي با تاكيد بر اين كه همه بايد اراده خود را براي رشد شهر جمع كنيم افزود :با سخنراني كاري پيش نمي رود.
نماينده مردم ساري در مجلس پيرامون آزاد سازي پادگان ساري گفت:من در مجلس در اين خصوص تذكري به وزير دفاع دادم ايشان گفت ما آماده ايم استان آمادگي ندارد ولي امروز مي بينيم استان آماده است بنابراين من از فرماندار،شهردار و شوراي شهر مي خواهم در اسرع وقت جلسه اي تشكيل دهند تا ما هم آقايان را بياوريم اينجا ببينيم چه كسي درست مي گويد.
دامادي با بيان اينكه ساري در حسرت يك شهر بازي مانده است اظهار داشت :خدمت اقاي رحيمي معاونت رئيس جمهور گفتم ما در شهري هستيم كه شهر بازي حسرت مردم است.
دامادي در رابطه با پل داراب گفت: به اتفاق شهردار ساري از وزارت راه اعتبار 5/3 ميلياردي براي اين پروژه گرفتيم البته اين حق27 ساله ما بود و باز هم آمادگي داريم تا خدمتگزاري كنيم.
عضو سابق شوراي شهر ساري پيشنهاد كرد: شهرداري مي تواند از طريق تراكم هاي شناور خيلي از كار ها را پيش ببرد چون لازم نيست در همه موارد عوارض را به صورت وجه دريافت كند بلكه به شيوه تهاتر هم مي تواند عمل نمايد.
وي در مورد سفر استاندار به چين كه مورد سوال يكي ديگر از خبرنگاران بود،اظهار داشت:مسلماً در شرايطي كه استان وجود داشت اين سفر اتفاق خوبي نبود اما بايد منتظر ره آورد هاي اين سفر باشيم .
دامادي در رابطه با حل مشكلات ورزش استان اعلام كرد:بايد در آمايش سرزميني ورزشي استان را مشخص و روي آن سرمايه گذاري كرد.
وي به عنوان سخنگوي فراكسيون كارگري مجلس يادآور شد:با راه اندازي كارخانه كشت و صنعت،اولويت بكار گيري نيرو ي كار با كارگراني است كه از قبل در آن شاغل بودند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

saeed 8 آبان 1391
بزرگان سارى به گوش که پىشنهادى خطرناک در حال اضافه شدن به طرح آماىش سرزمىتى استان است
که مستقىما سارى را هدف گرفته است
مسولان دلسوز پىگىرى کنند
saeed 8 آبان 1391
بزرگان سارى به گوش که پىشنهادى خطرناک در حال اضافه شدن به طرح آماىش سرزمىتى استان است
که مستقىما سارى را هدف گرفته است
مسولان دلسوز پىگىرى کنند
نا شناس 9 آبان 1391
ب در ادامه و تایید نظر آقای مندس دامادی مبنی بر اجرای فرهنگ تهاتر بین شهر وندان وشهرداری - با توجه به عدم نقدینگی در بازار و جیب مردم و ادامه سازندگی بهترین روش تهاتر عوارض و جریمه با اموال و املاک شهرداری جهت رکود کاری می باشد - احسن به شما آقای دامادی یا پیشنهاد اثر بخش - دیگران هم می توانن پیشنهاد سازنده بدهند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.298 seconds.